-
1
Repeated Reading to Enhance Fluency: Old Approaches and New Directions
Veröffentlicht in Annals of dyslexia
VolltextArtikel -
2
Selective Predictive Value of Rapid Automatized Naming in Poor Readers
Veröffentlicht in Journal of learning disabilities
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Longitudinal Course of Rapid Naming in Disabled and Nondisabled Readers
Veröffentlicht in Annals of dyslexia
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Separate Linguistic and Attentional Factors in the Development of Reading
Veröffentlicht in Topics in language disorders
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Long-term follow-up of a childhood amnesic syndrome
Veröffentlicht in Brain and cognition
VolltextArtikel -
15
Special issue: Case studies of students with severe reading disabilities
Veröffentlicht in The Journal of special education
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Cognitive Deficits in Reading Disability and Attention Deficit Disorder
Veröffentlicht in Journal of learning disabilities
VolltextArtikel -
20
Longitudinal Course of Rapid Naming in Disabled and Nondisabled Readers
Veröffentlicht in Annals of dyslexia
VolltextArtikel