-
1
Achievement motivation and gifted students: A social cognitive perspective
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
2
It's Not How the Pond Makes You Feel, but Rather How High You Can Jump
Veröffentlicht in The American psychologist
VolltextArtikel -
3
-
4
Reaching for the stars in gifted education: A critique of the WICS model
Veröffentlicht in High ability studies
VolltextArtikel -
5
Comparison of Trained and Untrained Teachers of Gifted Students
Veröffentlicht in The Gifted child quarterly
VolltextArtikel -
6
-
7
Programs for the Gifted Few or Talent Development for the Many?
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
8
Talent Recognition and Development: Successor to Gifted Education
Veröffentlicht in Journal for the education of the gifted
VolltextArtikel -
9
A validation study of the thinking styles inventory: Implications for gifted education
Veröffentlicht in Roeper review
VolltextArtikel -
10
Talent development: The new direction in gifted education
Veröffentlicht in Roeper review
VolltextArtikel -
11
Guidelines for grade advancement of precocious children
Veröffentlicht in Roeper review
VolltextArtikel -
12
Mentors, role models, and heroes in the lives of gifted children
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
13
-
14
Achievement motivation and gifted students: A social cognitive perspective
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
15
The international baccalaureate: A program for gifted secondary students
Veröffentlicht in Roeper review
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Gifted and passionate: Einstein in Berlin. An extended review
Veröffentlicht in Gifted education international
VolltextArtikel -
20