-
1
-
2
Facilitating Grade Acceleration: Revisiting the Wisdom of John Feldhusen
Veröffentlicht in Roeper review
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Reaching for the stars in gifted education: A critique of the WICS model
Veröffentlicht in High ability studies
VolltextArtikel -
6
-
7
Programs for the Gifted Few or Talent Development for the Many?
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
8
-
9
Achievement motivation and gifted students: A social cognitive perspective
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
10
It's Not How the Pond Makes You Feel, but Rather How High You Can Jump
Veröffentlicht in The American psychologist
VolltextArtikel -
11
The Room Meeting for G/T Students in an Inclusion Classroom
Veröffentlicht in Gifted child today magazine
VolltextArtikel -
12
Talent Recognition and Development: Successor to Gifted Education
Veröffentlicht in Journal for the education of the gifted
VolltextArtikel -
13
Transforming gifts into talent: the DMGT theoretical model-a response
Veröffentlicht in High ability studies
VolltextArtikel -
14
A validation study of the thinking styles inventory: Implications for gifted education
Veröffentlicht in Roeper review
VolltextArtikel -
15
Guidelines for grade advancement of precocious children
Veröffentlicht in Roeper review
VolltextArtikel -
16
Mentors, role models, and heroes in the lives of gifted children
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Achievement motivation and gifted students: A social cognitive perspective
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
20