-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Content-Specific Learning in CLIL
Veröffentlicht in Educazione Linguistica Language Education
VolltextArtikel -
7
Reflecting on grammar at school: a research on the subject
Veröffentlicht in Cuadernos de filología italiana
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Short replies in Italian: Sì / no and other markers between polarity and agreement
Veröffentlicht in Journal of pragmatics
VolltextArtikel -
11
-
12
IL PROCESSO DI PRODUZIONE SCRITTA: LA COESIONE VERBALE IN TESTI DI SCUOLA PRIMARIA
Veröffentlicht in Italiano LinguaDue
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
L’ITALIANO L2 E L’INTERNAZIONALIZZAZIONE DELLE UNIVERSITÀ
Veröffentlicht in Italiano LinguaDue
VolltextArtikel -
16
Riflettere sulla grammatica a scuola: una ricerca sul soggetto
Veröffentlicht in Cuadernos de filología italiana
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Strengths and weaknesses of food eco-labeling: a review
Veröffentlicht in Frontiers in nutrition (Lausanne)
VolltextArtikel -
20
Dietary Management of Eosinophilic Esophagitis: Tailoring the Approach
Veröffentlicht in Nutrients
VolltextArtikel