-
1
Luxury in the digital age: A multi-actor service encounter perspective
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
2
-
3
Beyond Scarcity: A Social Value-Based Lens for NFT Pricing
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Behavioral Labeling: Prompting Consumer Behavior Through Activity Tags
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Methodological research on partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM)
Veröffentlicht in Internet research
VolltextArtikel -
12
Commentaries on the Sharing Economy: Advancing New Perspectives
Veröffentlicht in Journal of service management research
VolltextArtikel -
13
Plogging, Podding, and Bobbing: How Coining a New Term Can Encourage Specific Behaviors
Veröffentlicht in Marketing News
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20