-
1
-
2
The Role of Gender Stereotypes in U.S. Senate Campaigns
Veröffentlicht in Politics & gender
VolltextArtikel -
3
-
4
The Role of Candidate Traits in Campaigns
Veröffentlicht in The Journal of politics
VolltextArtikel -
5
Gender Differences in Emotional Reactions to the First 2016 Presidential Debate
Veröffentlicht in Political behavior
VolltextArtikel -
6
-
7
Bad for Men, Better for Women: The Impact of Stereotypes during Negative Campaigns
Veröffentlicht in Political behavior
VolltextArtikel -
8
Gender Differences in Reactions to Fact Checking of Negative Commercials
Veröffentlicht in Politics & gender
VolltextArtikel -
9
Examining the gender gap in Children's attitudes toward politics
Veröffentlicht in Sex roles
VolltextArtikel -
10
Capturing the Power of a Campaign Event: The 2004 Presidential Debate in Tempe
Veröffentlicht in The Journal of politics
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Response to “Revisiting the Influence of Campaign Tone on Turnout in Senate Elections”
Veröffentlicht in Political analysis
VolltextArtikel -
18
Bad for Men, Better for Women: The Impact of Stereotypes During Negative Campaigns
Veröffentlicht in Political behavior
VolltextArtikel -
19
-
20
VideoStyle, WebStyle, NewsStyle: Gender and Candidate Communication
Veröffentlicht in Politics & Gender
VolltextReview