-
1
-
2
Representation of the cardinality principle: early conception of error in a counterfactual test
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
3
Making explicit 3-year-olds' implicit competence with their own false beliefs
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
4
Regulation of division of labour between cognitive systems controlling action
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
5
Development of Differentiation Between Writing and Drawing Systems
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
6
-
7
Inference neglect and ignorance denial
Veröffentlicht in British journal of developmental psychology
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Proteomics Characterization of Abundant Golgi Membrane Proteins
Veröffentlicht in The Journal of biological chemistry
VolltextArtikel -
13
-
14
How should a cube be drawn?
Veröffentlicht in British journal of developmental psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Motricité de dessin et motricité d'écriture: Comment l'enfant devient-il dessinateur ?
Veröffentlicht in Enfance
VolltextArtikel -
19
Infant search tasks reveal early concepts of containment and canonical usage of objects
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
20