-
1
-
2
Reforming medical education to enhance the management of chronic disease
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Problem‐based learning: its rationale and efficacy
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
6
-
7
Global sharing, local innovation: Four schools, four countries, one curriculum
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
8
Demographic attributes and knowledge acquisition among graduate-entry medical students
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
9
-
10
Cross-institutional progress testing: feasibility and value to a new medical school
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
11
-
12
A new direction for medical education in Ireland?
Veröffentlicht in European journal of internal medicine
VolltextArtikel -
13
-
14
Whatever happened to the doctor's brain?
Veröffentlicht in European journal of internal medicine
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Is there a problem with the problems in problem-based learning?
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
20
Working and training as an intern: a national survey of Irish interns
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel