-
1
Problem‐based learning: its rationale and efficacy
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
2
Selecting performance assessment methods for experienced physicians
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Towards an acceptance of performance assessment
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
6
-
7
How ill is mother, doctor, and should I come home?
Veröffentlicht in Australian and New Zealand Journal of Medicine
VolltextArtikel -
8
Problem-based learning: process and practice
Veröffentlicht in Australian and New Zealand Journal of Medicine
VolltextArtikel -
9
The emergence of problem-based learning in medical education
Veröffentlicht in Journal of evaluation in clinical practice
VolltextArtikel -
10
Reforming medical education to enhance the management of chronic disease
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
11
Use of inpatient hospital services by people aged 90‐99 years
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Use of inpatient hospital services by people aged 90-99 years: Ageing
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
16
How ill is mother, doctor, and should I come home?
Veröffentlicht in Australian and New Zealand Journal of Medicine
VolltextReport -
17
-
18
-
19
-
20