-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
8
-
9
Disruptions Leading to Digital Business Transformation: Executives' Perceptions
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
10
The Use of Chatbots in Digital Business Transformation: A Systematic Literature Review
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
11
-
12
Research on Cross-Session and Cross-Device Search: A Systematic Literature Review
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
13
Digital Business Transformation: An Experience-Based Holistic Framework
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
14
Are Australian TV advertisers aware of evolving online information search patterns?
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Developing a decision-making dependency (DMD) model for nurse managers
Veröffentlicht in Heliyon
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20