-
1
Wine tourism: Motivating visitors through core and supplementary services
Veröffentlicht in Tourism management (1982)
VolltextArtikel -
2
-
3
Consumer Drivers of Muscadine Wine Purchase Decisions
Veröffentlicht in Beverages (Basel)
VolltextArtikel -
4
-
5
Understanding beer tourist motivation
Veröffentlicht in Tourism management perspectives
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Exploring the Influence of Regional Brand Equity in an Emerging Wine Sector
Veröffentlicht in Journal of wine economics
VolltextArtikel -
11
-
12
Wine tourism signage programs in the USA
Veröffentlicht in International journal of wine business research
VolltextArtikel -
13
Using decision trees to identify tourism stakeholders
Veröffentlicht in Journal of place management and development
VolltextArtikel -
14
Regulating regional wine quality through smart expansion and leadership
Veröffentlicht in Territoires du vin
VolltextArtikel -
15
Regulating regional wine quality through smart expansion and leadership
Veröffentlicht in Territoires du vin
VolltextArtikel -
16
p3k14c, a synthetic global database of archaeological radiocarbon dates
Veröffentlicht in Scientific data
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20