-
1
-
2
-
3
-
4
Online platforms for classroom experiments: A primer for new adoptees
Veröffentlicht in The Journal of economic education
VolltextArtikel -
5
Classroom Experiments: Is More More?
Veröffentlicht in The American economic review
VolltextArtikel -
6
Switching majors - into and out of economics
Veröffentlicht in The Journal of economic education
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Women and the choice to study economics
Veröffentlicht in The Journal of economic education
VolltextArtikel -
10
-
11
The High Costs of Large Enrollment Classes: Can Cooperative Learning Help?
Veröffentlicht in Eastern economic journal
VolltextArtikel -
12
Anyone? anyone?: A guide to submissions on classroom experiments
Veröffentlicht in The Journal of economic education
VolltextArtikel -
13
In-class vs. online experiments: Is there a difference?
Veröffentlicht in The Journal of economic education
VolltextArtikel -
14
-
15
Changing Ethical Attitudes: The Case of the Enron and ImClone Scandals
Veröffentlicht in Social science quarterly
VolltextArtikel -
16
Teaching-Track Faculty at US National Universities
Veröffentlicht in AEA papers and proceedings
VolltextArtikel -
17
-
18
Ethical Cycles and Trends: Evidence and Implications
Veröffentlicht in Journal of business ethics
VolltextArtikel -
19
Interactions between personality type and the experimental methods
Veröffentlicht in The Journal of economic education
VolltextArtikel -
20
Cooperative learning and personality types
Veröffentlicht in International review of economics education
VolltextArtikel