-
1
-
2
-
3
Absence of a bilingual cognitive flexibility advantage: A replication study in preschoolers
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
A developmental study of expressing simultaneous events in film-based narratives
Veröffentlicht in First language
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
The effect of bilingualism on the use of manual gestures
Veröffentlicht in Applied psycholinguistics
VolltextArtikel -
13
-
14
Language Dominance and Cognitive Flexibility in French-English Bilingual Children
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
Preschoolers’ interpretations of gesture: Label or action associate?
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
17
-
18
How Much of Language Acquisition Does Operant Conditioning Explain?
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
19
-
20
The role of type and token frequency in using past tense morphemes correctly
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel