-
1
The Nutrient Balance Concept: A New Quality Metric for Composite Meals and Diets
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Effect-Size Estimates: Issues and Problems in Interpretation
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
5
A Temporal Dynamic Model of Spousal Family Purchase-Decision Behavior
Veröffentlicht in Journal of marketing research
VolltextArtikel -
6
The effects of interaction on consumers' attitudes in focus groups
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
7
Buying group choice: The effect of individual group member's prior decision frame
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
8
-
9
Comparative versus Noncomparative Advertising: A Meta-Analysis
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
10
Comparative versus Noncomparative Advertising: A Meta-Analysis
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
11
Salesforce turnover: Those who left and those who stayed
Veröffentlicht in Industrial marketing management
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
The Industrial/Consumer Marketing Dichotomy: A Case of Insufficient Justification
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
17
-
18
Publicité comparative versus non comparative: une méta-analyse
Veröffentlicht in Recherche et applications en marketing
VolltextArtikel -
19
-
20
Effects of Foods Rich in Polyphenols on Nitrogen Excretion in Rats
Veröffentlicht in The Journal of nutrition
VolltextArtikel