-
1
The contribution of Chinese-educated physicians to health care in the United States
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Challenges, coping and support during student placement abroad: A qualitative study
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
7
Why do medical residents prefer paternalistic decision making? An interview study
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
8
-
9
The role of deliberate practice in the acquisition of clinical skills
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
10
WHO's slow progress on transgender and gender diverse health
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
International Medical Graduates in the Pediatric Workforce in the United States
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
14
WHO and the health of LGBT individuals
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
15
Health equity for LGBTQ people through education
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
16
Education of health professionals in China
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
17
Overview of the world's medical schools: an update
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
18
-
19
International Medical Graduates in the United States Psychiatry Workforce
Veröffentlicht in Academic psychiatry
VolltextArtikel -
20
Teaching Physicians to Teach: The Underappreciated Path to Improving Patient Outcomes
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel