-
1
-
2
-
3
Passive Voice as a Means of Impersonal Presentation of Facts in English Quality Press
Veröffentlicht in Žmogus ir žodis
VolltextArtikel -
4
Pronouns as Means of Impersonal Presentation in English Quality Press
Veröffentlicht in Coactivity : philology, educology
VolltextArtikel -
5
Passive Voice as a Means of Impersonal Presentation of Facts in English Quality Press
Veröffentlicht in Žmogus ir žodis
VolltextArtikel -
6
Linguistic Characteristics of Commercial and Social Advertising Slogans
Veröffentlicht in Coactivity : philology, educology
VolltextArtikel -
7
Language Learning Motivation of EFL Students at LEU
Veröffentlicht in Žmogus ir žodis
VolltextArtikel -
8
-
9
Learning / Teaching EFL to Adult Learners at Language Courses
Veröffentlicht in Žmogus ir žodis
VolltextArtikel -
10
The Analysis of some Stylistic Features of English Advertising Slogans
Veröffentlicht in Žmogus ir žodis
VolltextArtikel -
11
-
12
Pronouns as Means of Impersonal Presentation in English Quality Press
Veröffentlicht in Santalka
VolltextArtikel -
13
Linguistic Characteristics of Commercial and Social Advertising Slogans
Veröffentlicht in Santalka
VolltextArtikel