-
1
-
2
-
3
-
4
Top‐Down Number Reading: Language Affects the Visual Identification of Digit Strings
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
5
-
6
Brief memory reactivations induce learning in the numeric domain
Veröffentlicht in NPJ science of learning
VolltextArtikel -
7
-
8
Parallel and serial processes in number-to-quantity conversion
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
9
-
10
On the Origins of Logarithmic Number-to-Position Mapping
Veröffentlicht in Psychological review
VolltextArtikel -
11
Separate mechanisms for number reading and word reading: Evidence from selective impairments
Veröffentlicht in Cortex
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Track It to Crack It: Dissecting Processing Stages with Finger Tracking
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
17
Serial and syntactic processing in the visual analysis of multi-digit numbers
Veröffentlicht in Cortex
VolltextArtikel -
18
Finger Tracking Reveals the Covert Stages of Mental Arithmetic
Veröffentlicht in Open mind (Cambridge, Mass.)
VolltextArtikel -
19
Syntactic priming reveals an explicit syntactic representation of multi-digit verbal numbers
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
20