-
1
-
2
-
3
The wolf shall dwell with the lamb: The power dynamics of interprofessional education
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
4
How do patients experience caring? Scoping review
Veröffentlicht in Patient education and counseling
VolltextArtikel -
5
Experience Based Learning (ExBL): Clinical teaching for the twenty-first century
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
6
Medical students need experience not just competence
Veröffentlicht in BMJ (Online)
VolltextArtikel -
7
Reluctant heroes: New doctors negotiating their identities dialogically on social media
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
How can tomorrow's doctors be more caring? A phenomenological investigation
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Enhancing workplace learning at the transition into practice: Lessons from a pandemic
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Terrestrial very-long-baseline atom interferometry: Workshop summary
Veröffentlicht in AVS quantum science
VolltextArtikel -
19
Terrestrial very-long-baseline atom interferometry: Workshop summary
Veröffentlicht in AVS quantum science
VolltextArtikel -
20