-
1
-
2
Biliteracy in Bilingual Programs: Understanding how Children Read Dual‐Language Books
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
3
Children Translating When Reading Dual-Language Books
Veröffentlicht in Journal of literacy research
VolltextArtikel -
4
The cell–cell junctions of mammalian testes—a summary
Veröffentlicht in Cell and tissue research
VolltextArtikel -
5
-
6
Latinx bilinguals using dual-language books to develop biliteracy
Veröffentlicht in Bilingual research journal
VolltextArtikel -
7
Multilingual Implications for Reading Prosody Assessment
Veröffentlicht in Journal of literacy research
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Beyond School Breaks: Reinterpreting the Uses of Film in Classrooms
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
There’s No One Way to Be Bilingual: Knowing Students’ Language Practices
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
19
-
20