-
1
-
2
-
3
-
4
Banking Support for Energy Security: The Customer Aspect
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
5
Students Perceptions of the Use of Artificial Intelligence in Educational Service
Veröffentlicht in Amfiteatru economic
VolltextArtikel -
6
Social Marketing in Promoting Sustainable Healthy Lifestyle among Student Population
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
7
Green Loans in Bank Portfolio: Financial and Marketing Implications
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
8
Audit Service Quality Perceived by Customers: Formative Modelling Measurement Approach
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
9
-
10
Perceived media influence on behaviour of food products' consumers
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
11
Students’ Perceptions of the Use of Artificial Intelligence in Educational Services
Veröffentlicht in Amfiteatru economic
VolltextArtikel -
12
Application of health and taste attitude scales in Serbia
Veröffentlicht in British food journal (1966)
VolltextArtikel -
13
The Use of Conjoint and Cluster Analysis For Preference-Based Market Segmentation
Veröffentlicht in Inžinerinė ekonomika
VolltextArtikel -
14
-
15