-
1
-
2
-
3
Emerging macromarketing concepts: from Socrates to Alfred Marshall
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
4
-
5
Emerging macromarketing concepts: from Socrates to Alfred Marshall
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
6
Some Late Nineteenth-Century Antecedents of Marketing Theory
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
7
-
8
Marketing as production: The development of a concept
Veröffentlicht in Journal of the Academy of Marketing Science
VolltextArtikel -
9
Varangian-Rus Warrior-Merchants and the Origin of the Russian State
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
10
Retailing in Classical Athens: Gleanings from Contemporary Literature and Art
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
11
Physical Quality-of-Life Indicators in Post-Stalinist Russia
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Conspicuous consumption versus the protestant ethic: The view from Pepys' diary
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
16
Inter-War Changes in Gasoline Distribution: A U.S.— UK Comparison
Veröffentlicht in Business and economic history
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20