-
1
Digital reference: a case study of question types in an academic library
Veröffentlicht in Reference services review
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Chapter 10. Direct Marketing and E-Commerce Sources
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
8
-
9
Chapter 6. Marketing Sources for Demographic Niches
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
10
-
11
Chapter 11. International Marketing Sources
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
12
Chapter 3. Sources About Companies, Brands, and Competitors
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Chapter 5. Demographic, Geographic, and Lifestyle Sources
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
16
Chapter 2. Sources for an Industry Scan
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
17
Chapter 7. Advertising and Media Planning Sources
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
18
Chapter 4. Sources for Market Research Reports
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
19
Chapter 8. Public Relations Sources
Veröffentlicht in Journal of business & finance librarianship
VolltextArtikel -
20