-
1
-
2
-
3
-
4
Možnosti využitia poznania neurovied v teórii fyzikálneho vzdelávania
Veröffentlicht in Scientia in educatione
VolltextArtikel -
5
THE WAYS THE THEORY OF PHYSICS EDUCATION CAN EVOLVE
Veröffentlicht in Journal of Baltic science education
VolltextArtikel -
6
CONCEPT FORMATION: PHYSICS TEACHER AND HIS KNOW-HOW AND KNOW-WHY
Veröffentlicht in Journal of Baltic science education
VolltextArtikel -
7
-
8
Vyučovanie fyziky v kontexte záľub študentov
Veröffentlicht in Scientia in educatione
VolltextArtikel -
9
PREPARATION OF NEW PHYSICS TEACHERS FROM VARIOUS PERSPECTIVES
Veröffentlicht in Journal of Baltic science education
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Vyučovanie fyziky v kontexte záľub študentov
Veröffentlicht in Scientia in educatione
VolltextArtikel -
15
Vyučovanie fyziky v kontexte záľub študentov
Veröffentlicht in Scientia in educatione
VolltextArtikel -
16
-
17