-
1
-
2
-
3
-
4
CLOTHING BUYING MOTIVES AND STORE SELECTION CRITERIA – THE CASE OF CROATIAN ADOLESCENTS
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
5
STIMULATING TEACHING AND LEARNING INNOVATIONS TO ENHANCE HIGHER EDUCATION QUALITY
Veröffentlicht in Poslovna izvrsnost
VolltextArtikel -
6
The Retail Internationalization Dynamics In Central And Southeastern Europe
Veröffentlicht in Vallis aurea
VolltextArtikel -
7
STIMULATING TEACHING AND LEARNING INNOVATIONS TO ENHANCE HIGHER EDUCATION QUALITY
Veröffentlicht in Poslovna izvrsnost
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
CLOTHING BUYING MOTIVES AND STORE SELECTION CRITERIA - THE CASE OF CROATIAN ADOLESCENTS
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
16
THE RETAIL CONCENTRATION AND CHANGES OF THE GROCERY RETAIL STRUCTURE
Veröffentlicht in InterEU law east
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20