-
1
Academic Gerrymandering? Expansion and Expressions of Academic Work
Veröffentlicht in Journal of management inquiry
VolltextArtikel -
2
Premises, promises, and perils of the Academic Potemkin Village
Veröffentlicht in Management learning
VolltextArtikel -
3
A Silver Linings Playbook, COVID-19 Edition
Veröffentlicht in Journal of management education
VolltextArtikel -
4
From advocacy to accountability in experiential learning practices
Veröffentlicht in Management learning
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Embedding engaged learning in high enrollmentlecture-based classes
Veröffentlicht in Higher education
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Key institutions in business and management education research
Veröffentlicht in Journal of education for business
VolltextArtikel -
14
Student Identity, Disengagement, and Learning
Veröffentlicht in Academy of Management learning & education
VolltextArtikel -
15
Embedding engaged learning in high enrollment lecture-based classes
Veröffentlicht in Higher education
VolltextArtikel -
16
-
17
Theorizing the Dark Side of the Workplace Spirituality Movement
Veröffentlicht in Journal of management inquiry
VolltextArtikel -
18
-
19
Seeding the Editorial Garden: Revisiting a Growth Metaphor
Veröffentlicht in Journal of management education
VolltextArtikel -
20
The 21st-Century Syllabus: From Pedagogy to Andragogy
Veröffentlicht in Journal of management education
VolltextArtikel