-
1
Peer Collaboration and Review: A Guide to Iterative Improvement in Learning
Veröffentlicht in The FASEB journal
VolltextArtikel -
2
Now is a Good Time to Recognize Teaching as Serious Intellectual Work
Veröffentlicht in Insight (Parkville, Mo.)
VolltextArtikel -
3
-
4
Residency interviews in the digital era
Veröffentlicht in Postgraduate medical journal
VolltextArtikel -
5
Now is a Good Time to Recognize Teaching as Serious Intellectual Work
Veröffentlicht in Insight (Parkville, Mo.)
VolltextArtikel -
6
Now is a Good Time to Recognize Teaching as Serious Intellectual Work
Veröffentlicht in Insight (Parkville, Mo.)
VolltextArtikel -
7
Infant Heart Transplantation at Stanford: Growth and Neurodevelopmental Outcome
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
8
The computational complexity of rules for the character table of Sn
Veröffentlicht in Journal of symbolic computation
VolltextArtikel -
9
Euler–Mahonian polynomials for C a ≀ S n
Veröffentlicht in Advances in applied mathematics
VolltextArtikel -
10
Euler-Mahonian polynomials for CaSn
Veröffentlicht in Advances in applied mathematics
VolltextArtikel -
11
-
12
Euler-Mahonian polynomials for Ca ζ Sn
Veröffentlicht in Advances in applied mathematics
VolltextArtikel -
13
A combinatorial proof of a bibasic trigonometric identity
Veröffentlicht in European journal of combinatorics
VolltextArtikel -
14
MacMahon-type Identities for Signed Even Permutations
Veröffentlicht in The Electronic journal of combinatorics
VolltextArtikel -
15
Out-of-hours special patient notes
Veröffentlicht in London journal of primary care
VolltextArtikel -
16
-
17
Out-of-hours special patient notes
Veröffentlicht in London journal of primary care
VolltextArtikel -
18
Out-of-hours special patient notes
Veröffentlicht in London journal of primary care
VolltextArtikel -
19
-
20