-
1
-
2
Destination-Centric Wine Exports: Offering Design Concepts and Sustainability
Veröffentlicht in Beverages (Basel)
VolltextArtikel -
3
-
4
The German Wine Market: A Comprehensive Strategic and Economic Analysis
Veröffentlicht in Beverages (Basel)
VolltextArtikel -
5
-
6
Prosumers in the wine market: An explorative study
Veröffentlicht in Wine economics and policy
VolltextArtikel -
7
-
8
Reaching for customer centricity: Wine brand positioning configurations
Veröffentlicht in Journal of open innovation
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
Fungicide-Saving Potential and Economic Advantages of Fungus-Resistant Grapevine Cultivars
Veröffentlicht in Plants (Basel)
VolltextArtikel -
13
Managing export success – An empirical picture of German wineries’ performance
Veröffentlicht in BIO web of conferences
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
The Value of Consistency: Portfolio Labeling Strategies and Impact on Winery Brand Equity
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20