-
1
The Development of L2 Oral Language Skills in Two L1 Groups: A 7-Year Study
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
2
-
3
Putting accent in its place: Rethinking obstacles to communication
Veröffentlicht in Language teaching
VolltextArtikel -
4
Second Language Accent and Pronunciation Teaching: A Research-Based Approach
Veröffentlicht in TESOL quarterly
VolltextArtikel -
5
-
6
Segmental Acquisition in Adult ESL Learners: A Longitudinal Study of Vowel Production
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
7
Survey of the Teaching of Pronunciation in Adult ESL Programs in Canada, 2010
Veröffentlicht in TESL Canada journal
VolltextArtikel -
8
Detection of nonnative speaker status from content-masked speech
Veröffentlicht in Speech communication
VolltextArtikel -
9
The Effectiveness of L2 Pronunciation Instruction: A Narrative Review
Veröffentlicht in Applied linguistics
VolltextArtikel -
10
The functional load principle in ESL pronunciation instruction: An exploratory study
Veröffentlicht in System (Linköping)
VolltextArtikel -
11
Second Language Fluency: Judgments on Different Tasks
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
12
The foundations of accent and intelligibility in pronunciation research
Veröffentlicht in Language teaching
VolltextArtikel -
13
-
14
Aspiring to Aspirate: L2 Acquisition of English Word-Initial /p/ Over 10 Years
Veröffentlicht in Language and speech
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
A Longitudinal Study of ESL Learners' Fluency and Comprehensibility Development
Veröffentlicht in Applied linguistics
VolltextArtikel -
18
The Retention of Newcomers in Second- and Third- Tier Canadian Cities
Veröffentlicht in The International migration review
VolltextArtikel -
19
English pronunciation and fluency development in Mandarin and Slavic speakers
Veröffentlicht in System (Linköping)
VolltextArtikel -
20