-
1
The role of teachers in educational reform: A 20-year perspective
Veröffentlicht in Journal of educational change
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Bridging Educational Change and Social Justice: A Call to the Field
Veröffentlicht in Educational Researcher
VolltextArtikel -
6
-
7
Discourse in Research-Practice Partnership Meetings: A Comparison of Conditions Across Contexts
Veröffentlicht in AERA open
VolltextArtikel -
8
-
9
Teacher Agency in Educational Reform: Lessons from Social Networks Research
Veröffentlicht in American journal of education
VolltextArtikel -
10
Opening or closing doors for students? Equity and data use in schools
Veröffentlicht in Journal of educational change
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
When Data Teams Struggle: Learning from Less Successful Data Use Efforts
Veröffentlicht in Leadership and policy in schools
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Changing the Grammar of Schooling: An Appraisal and a Research Agenda
Veröffentlicht in American journal of education
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20