-
1
-
2
Oral Reading Accuracy: Findings and Implications From Recent Research
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
3
Examining the Nature of Scaffolding in an Early Literacy Intervention
Veröffentlicht in Reading research quarterly
VolltextArtikel -
4
-
5
The Generalizability of Running Record Accuracy and Self-Correction Scores
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
6
Scoring Running Records: Complexities and affordances
Veröffentlicht in Journal of early childhood literacy
VolltextArtikel -
7
Self-Corrections and the Reading Progress of Struggling Beginning Readers
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
8
Literacy Achievement Trends at Entry to First Grade
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
9
Teachers’ Beliefs and Their Students’ Progress in Professional Development
Veröffentlicht in Journal of teacher education
VolltextArtikel -
10
Scaffolding Self‐Correction During Oral Reading
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
A Method to Examine Content Domain Structures
Veröffentlicht in International journal of testing
VolltextArtikel -
19
High School Exit Exam Scores and University Performance
Veröffentlicht in Educational assessment
VolltextArtikel -
20