-
1
Professional development shaping teacher agency and creative insubordination
Veröffentlicht in Ciencia & Educação
VolltextArtikel -
2
ZPC and ZPD: Zones of Teaching and Learning
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
3
Building Understanding of Decimal Fractions
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
4
Foregrounding equity in mathematics teacher education
Veröffentlicht in Journal of mathematics teacher education
VolltextArtikel -
5
-
6
CCSSM Challenge: Graphing Ratio and Proportion
Veröffentlicht in Mathematics teaching in the middle school
VolltextArtikel -
7
Understanding proportional reasoning for teaching
Veröffentlicht in Australian mathematics teacher
VolltextArtikel -
8
-
9
LEARNING STUDENT APPROACHES ALGEBRAIC PROOFS
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
10
GIVING REASON TO PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS
Veröffentlicht in For the learning of mathematics
VolltextArtikel -
11
Atos de insubordinação criativa promovem a ética e a solidariedade na educação matemática
Veröffentlicht in Zetetiké
VolltextArtikel -
12
Learning from Student Approaches to Algebraic Proofs
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
Repositioning Ourselves: acknowledging contradiction
Veröffentlicht in Boletim de educação matemática BOLEMA
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20