-
1
-
2
Thirty years of illness scripts: Theoretical origins and practical applications
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Very long-term retention of basic science knowledge in doctors after graduation
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Assessing Knowledge of Pharmacokinetics in an Integrated Medical Curriculum
Veröffentlicht in Medical science educator
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
Illness scripts in nursing: Directed content analysis
Veröffentlicht in Journal of advanced nursing
VolltextArtikel -
13
Commentary: Flexner and Dutch medical education: a misinterpretation?
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Reasoning like a doctor or like a nurse? A systematic integrative review
Veröffentlicht in Frontiers in medicine
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
Fundamentals of randomized designs: AMEE Guide No. 128
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel