-
1
-
2
-
3
-
4
Thirty years of illness scripts: Theoretical origins and practical applications
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Illness scripts in nursing: Directed content analysis
Veröffentlicht in Journal of advanced nursing
VolltextArtikel -
9
-
10
Very long-term retention of basic science knowledge in doctors after graduation
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
11
Reasoning like a doctor or like a nurse? A systematic integrative review
Veröffentlicht in Frontiers in medicine
VolltextArtikel -
12
Reasoning like a doctor or like a nurse? An integrative review protocol
Veröffentlicht in BMJ open
VolltextArtikel -
13
Assessing Knowledge of Pharmacokinetics in an Integrated Medical Curriculum
Veröffentlicht in Medical science educator
VolltextArtikel -
14
-
15
Analysing the concept of context in medical education
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20