-
1
The Two-Dimensional Impact of Color on Shopping
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
2
Improving the Store Environment: Do Olfactory Cues Affect Evaluations and Behaviors?
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
3
Improving the Store Environment: Do Olfactory Cues Affect Evaluations and Behaviors?
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
4
Measuring the Hedonic and Utilitarian Dimensions of Attitudes toward Product Categories
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
5
Sex Guilt and Receptivity to Condom Advertising
Veröffentlicht in Journal of applied social psychology
VolltextArtikel -
6
-
7
Effects of Product-Specific Word-of-Mouth Communication on Product Category Involvement
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
8
An Integrative Framework for Understanding Two-Sided Persuasion
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17