-
1
The Dilemmas of Enquiry and Learning
Veröffentlicht in Journal of educational thought
VolltextArtikel -
2
Equal Opportunity: The Importance of Being in Context
Veröffentlicht in Journal of educational thought
VolltextArtikel -
3
-
4
The school curriculum and liberal education
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
5
The school curriculum and liberal education
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
6
Reshaping liberal education: an appeal to the stoic tradition
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
7
Reshaping liberal education: an appeal to the stoic tradition
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
8
Reshaping liberal education : an appeal to the stoic tradition
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
T. S. Eliot on 'The Aims of Education'
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
12
T. S. Eliot on 'The Aims of Education'
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
13
The school curriculum and liberal education
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
14
T.S. Eliot on 'The aims of education'
Veröffentlicht in Education, research and perspectives
VolltextArtikel -
15
Social Studies: The Plan for New Zealand's Schools
Veröffentlicht in Agenda (Canberra, Australia)
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
From Description to Evaluation in Aesthetic Judgment
Veröffentlicht in The Journal of aesthetic education
VolltextArtikel -
20
Sociology of knowledge and ethical relativism
Veröffentlicht in Studies in philosophy and education
VolltextArtikel