-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Predicting Increased Blood Pressure Using Machine Learning
Veröffentlicht in Journal of Obesity
VolltextArtikel -
6
Approaches to learning does matter to predict academic achievement
Veröffentlicht in Revista de psicología (Lima, Perú)
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Invariance across sex, school, and educational level to Learning Approaches Scale (EABAP)
Veröffentlicht in Psico usf
VolltextArtikel -
10
-
11
Routine Psychological Testing of the Individual Is Not Valid
Veröffentlicht in Psychological reports
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Students' Assessment of Teaching Practices for Creativity in Graduate Programs
Veröffentlicht in Avaliação psicologica
VolltextArtikel -
16
Testing the Invariance of the Metacognitive Monitoring Test
Veröffentlicht in Psico usf
VolltextArtikel -
17
-
18
Structural Validity of the School Aspirations Questionnaire (SAQ)
Veröffentlicht in Psicologia, teoria e pesquisa
VolltextArtikel -
19
Comparing the Predictive Power of the CART and CTREE algorithms
Veröffentlicht in Avaliação psicologica
VolltextArtikel -
20
Comparing the ESEM and CFA approaches to analyze the Big Five factors
Veröffentlicht in Avaliação psicologica
VolltextArtikel