-
1
Evidence-Based Practices and Implementation Science in Special Education
Veröffentlicht in Exceptional children
VolltextArtikel -
2
Unraveling Evidence-Based Practices in Special Education
Veröffentlicht in The Journal of special education
VolltextArtikel -
3
A Call for Examining Replication and Bias in Special Education Research
Veröffentlicht in Remedial and special education
VolltextArtikel -
4
Publication Bias in Special Education Meta-Analyses
Veröffentlicht in Exceptional children
VolltextArtikel -
5
In Memoriam: Barbara R. Schirmer
Veröffentlicht in American annals of the deaf (Washington, D.C. 1886)
VolltextArtikel -
6
Preregistration in Single-Case Design Research
Veröffentlicht in Exceptional children
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Both Questionable and Open Research Practices Are Prevalent in Education Research
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Treatment Fidelity: What it is and Why it Matters
Veröffentlicht in Learning disabilities research and practice
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Null Effects and Publication Bias in Special Education Research
Veröffentlicht in Behavioral disorders
VolltextArtikel -
16
Replication Research and Special Education
Veröffentlicht in Remedial and special education
VolltextArtikel -
17
-
18
Qualitative Methods in Special Education Research
Veröffentlicht in Learning disabilities research and practice
VolltextArtikel -
19
-
20
Making Sense of Single–Case Design Effect Sizes
Veröffentlicht in Learning disabilities research and practice
VolltextArtikel