-
1
A Picture Is Worth… Both Spelling and Sound
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
ERPs across arithmetic operations in a delayed answer verification task
Veröffentlicht in Psychophysiology
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Reflections on Neuroscience in Teacher Education
Veröffentlicht in Peabody journal of education
VolltextArtikel -
8
An ERP study of cross‐modal rhyming: Influences of phonology and orthography
Veröffentlicht in Psychophysiology
VolltextArtikel -
9
N1 and P2 to words and wordlike stimuli in late elementary school children and adults
Veröffentlicht in Psychophysiology
VolltextArtikel -
10
Alfabetización emergente: sentar las bases para aprender a leer
Veröffentlicht in Journal of neuroeducation
VolltextArtikel -
11
-
12
Construyendo un cerebro que pueda leer: Parte 1 sonido y vista
Veröffentlicht in Journal of neuroeducation
VolltextArtikel -
13
Construyendo un cerebro que pueda leer: Parte 2 vocabulario y sentido
Veröffentlicht in Journal of neuroeducation
VolltextArtikel -
14
Word and pseudoword superiority effects reflected in the ERP waveform
Veröffentlicht in Brain research
VolltextArtikel -
15
Word-pair priming with biased homonyms: N400 and LPC effects
Veröffentlicht in Journal of neurolinguistics
VolltextArtikel -
16
-
17
Bridges over troubled waters: education and cognitive neuroscience
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
18
When two vowels go walking: An ERP study of the vowel team rule
Veröffentlicht in Psychophysiology
VolltextArtikel -
19
The N400 elicited by homonyms in puns: Two primes are not better than one
Veröffentlicht in Psychophysiology
VolltextArtikel -
20
Motion and color processing in school-age children and adults: an ERP study
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel