-
1
-
2
Women and the Nineteenth-Century Lied ed. by Aisling Kenny and Susan Wollenberg (review)
Veröffentlicht in Music & letters
VolltextArtikel -
3
The Operatics of Detachment: Tosca in the James Bond Film Quantum of Solace
Veröffentlicht in 19th century music
VolltextArtikel -
4
The Songs of Fanny Hensel ed. by Stephen Rodgers (review)
Veröffentlicht in Music & letters
VolltextArtikel -
5
Women and the Western Art Canon: Where Are We Now?
Veröffentlicht in Notes (Music Library Association)
VolltextArtikel -
6
-
7
‘An honest contrivance’: Opera and Desire in ‘Moonstruck’
Veröffentlicht in Music & letters
VolltextArtikel -
8
-
9
Reviews: "Mismatched Women: The Siren's Song Through the Machine" by Jennifer Fleeger
Veröffentlicht in Music & letters
VolltextArtikel -
10
-
11
Subjectivity in the Opera Films of Jean-Pierre Ponnelle
Veröffentlicht in The Journal of musicology (St. Joseph, Mich.)
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Mismatched Women: The Siren’s Song Through the Machine by Jennifer Fleeger (review)
Veröffentlicht in Music & letters
VolltextArtikel -
15
Operatic Style and Structure in Coppola’s Godfather Trilogy
Veröffentlicht in The Musical quarterly
VolltextArtikel -
16
-
17
A Bicentennial Reflection: Twenty-five Years with Fanny Hensel
Veröffentlicht in Nineteenth-century music review
VolltextArtikel -
18
The Operatics of Detachment:Toscain the James Bond FilmQuantum of Solace
Veröffentlicht in 19th century music
VolltextArtikel -
19
Coda: A Reply to Marian Wilson Kimber
Veröffentlicht in Nineteenth-century music review
VolltextArtikel -
20
A Night at the Cinema: Zeffirelli's Otello and the Genre of Film-Opera
Veröffentlicht in The Musical quarterly
VolltextArtikel