-
1
-
2
The Impact of Context on Students' Framing and Reasoning about Fluid Dynamics
Veröffentlicht in CBE life sciences education
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Using Framing as a Lens to Understand Context Effects on Expert Reasoning
Veröffentlicht in CBE life sciences education
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
Stereotyped: Investigating Gender in Introductory Science Courses
Veröffentlicht in CBE life sciences education
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Developing and Assessing Curriculum on the Physics of Medical Instruments
Veröffentlicht in CBE life sciences education
VolltextArtikel -
13
Student understanding of calorimetry in introductory calculus-based physics
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Identifying Student Difficulties with Entropy, Heat Engines, and the Carnot Cycle
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20