-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Attention to multiple events helps two-and-a-half-year-olds extend new verbs
Veröffentlicht in First language
VolltextArtikel -
6
-
7
Does Variability Across Events Affect Verb Learning in English, Mandarin, and Korean?
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
8
Joint attention and word learning in Ngas-speaking toddlers in Nigeria
Veröffentlicht in Journal of child language
VolltextArtikel -
9
Does children’s visual attention to specific objects affect their verb learning?
Veröffentlicht in First language
VolltextArtikel -
10
-
11
The Perception of Rhythmic Units in Speech by Infants and Adults
Veröffentlicht in Journal of memory and language
VolltextArtikel -
12
-
13
EARLY VERB LEARNERS: CREATIVE OR NOT?
Veröffentlicht in Monographs of the Society for Research in Child Development
VolltextArtikel -
14
Attention to Multiple Events Helps 2 1/2-Year-Olds Extend New Verbs
Veröffentlicht in First language
VolltextArtikel -
15
2½-Year-Old Children Use Animacy and Syntax to Learn a New Noun
Veröffentlicht in Infancy
VolltextArtikel -
16
2 1/2-Year-Old Children Use Animacy and Syntax to Learn a New Noun
Veröffentlicht in Infancy
VolltextArtikel -
17
Children extend both words and non-verbal actions to novel exemplars
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
18
-
19
The interaction of animacy and syntax in sentence comprehension
Veröffentlicht in Infant behavior & development
VolltextArtikel -
20