-
1
The ICAP Framework: Linking Cognitive Engagement to Active Learning Outcomes
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
2
Translating the ICAP Theory of Cognitive Engagement Into Practice
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Seeing Deep Structure From the Interactions of Surface Features
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
6
-
7
Misconceived Causal Explanations for Emergent Processes
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
8
Tutor learning: the role of explaining and responding to questions
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
Comparing Learning From Observing and From Human Tutoring
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Knowledge convergence and collaborative learning
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20