-
1
-
2
The ICAP Framework: Linking Cognitive Engagement to Active Learning Outcomes
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
3
Tutor learning: the role of explaining and responding to questions
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
4
-
5
Small RNA Analyses of a Ceratobasidium Isolate Infected with Three Endornaviruses
Veröffentlicht in Viruses
VolltextArtikel -
6
-
7
Translating the ICAP Theory of Cognitive Engagement Into Practice
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
8
-
9
Misconceived Causal Explanations for Emergent Processes
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
10
Adenosine Amine Congener as a Cochlear Rescue Agent
Veröffentlicht in BioMed research international
VolltextArtikel -
11
-
12
Can Tutors Monitor Students' Understanding Accurately?
Veröffentlicht in Cognition and instruction
VolltextArtikel -
13
Seeing Deep Structure From the Interactions of Surface Features
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
14
Comparing Learning From Observing and From Human Tutoring
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
15
Parotid abscess: a retrospective study of 14 cases at a regional hospital in Taiwan
Veröffentlicht in B-ENT (Leuven)
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Knowledge convergence and collaborative learning
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
19
-
20
Deep lobe parotid abscess with facial nerve palsy: a case report
Veröffentlicht in West Indian medical journal
VolltextArtikel