-
1
-
2
-
3
-
4
Guidelines and Taxonomy for Educational Game and Gamification Design
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
5
Building ontology-driven tutoring models for Intelligent Tutoring Systems using data mining
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Authentic Edutainment with Advanced Technologies
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Guest Editorial: Authentic Edutainment with Advanced Technologies
Veröffentlicht in Educational Technology & Society
VolltextArtikel -
12
Developing a Task-Based Dialogue System for English Language Learning
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Visualizing Benefits: Evaluating Healthcare Information System Using IS-Impact Model
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
The effectiveness of using in-game cards as reward
Veröffentlicht in Research and practice in technology enhanced learning
VolltextArtikel