-
1
-
2
-
3
To what extent are teachers well prepared to teach multimodal authoring?
Veröffentlicht in Cogent education
VolltextArtikel -
4
Benefits of Guided Self-Management of Attention on Learning Accounting
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
5
-
6
Managing split-attention and redundancy in multimedia instruction
Veröffentlicht in Applied cognitive psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Middle years students' experience with new media
Veröffentlicht in The Australian journal of education
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Learning and Understanding Science Instructional Material
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
13
-
14
Dynamic visualisations and hypermedia: Beyond the “Wow” factor
Veröffentlicht in Computers in human behavior
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Cognitive Load Theory and the Format of Instruction
Veröffentlicht in Cognition and instruction
VolltextArtikel -
18
-
19
Contemporary cognitive load theory research: The good, the bad and the ugly
Veröffentlicht in Computers in human behavior
VolltextArtikel -
20