-
1
-
2
A Review of Research on Mathematics Teacher Educator Knowledge: Mapping the Terrain
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
3
A Curriculum-Based Approach to Learning Trajectories in Middle School Algebra
Veröffentlicht in REDIMAT
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Balancing tensions in supporting teacher professional learning
Veröffentlicht in Journal of mathematics teacher education
VolltextArtikel -
7
-
8
Exploring the Mathematical Knowledge Needed for Teaching Teachers
Veröffentlicht in Journal of teacher education
VolltextArtikel -
9
Moving forward while looking back
Veröffentlicht in Journal of mathematics teacher education
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
An asset-based perspective on prospective teacher education
Veröffentlicht in Journal of mathematics teacher education
VolltextArtikel -
13
-
14
Understanding the complex work of mathematics teaching
Veröffentlicht in Journal of mathematics teacher education
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Micro-analysis of noticing: a lens on prospective teachers’ trajectories of learning to notice
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel