-
1
On Taking Experts' Word for Things: Disagreeing with Battersby
Veröffentlicht in Paideusis (Saskatoon)
VolltextArtikel -
2
Reshaping Canadian History Education in Support of Reconciliation
Veröffentlicht in Canadian journal of education
VolltextArtikel -
3
Historical Hegemony or Warranted Adaptation? A Response to Smith
Veröffentlicht in Canadian journal of education
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Common Misconceptions of Critical Thinking
Veröffentlicht in Journal of curriculum studies
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Theorizing about Law
Veröffentlicht in The Canadian journal of law and jurisprudence
VolltextArtikel -
15
-
16
The Anatomy of Curricular Integration
Veröffentlicht in Canadian journal of education
VolltextArtikel -
17
Taking Seriously the Teaching of Critical Thinking
Veröffentlicht in Canadian social studies
VolltextArtikel -
18
The "Basics" and Inquiry Teaching: Can they be reconciled?
Veröffentlicht in Education Canada
VolltextArtikel -
19
Educational reform in British Columbia: bold vision/flawed design
Veröffentlicht in Journal of curriculum studies
VolltextArtikel -
20