-
1
Leader‐Driven Primacy: Using Attribute Order to Affect Consumer Choice
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Generating Objectives: Can Decision Makers Articulate What They Want?
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
6
The Goal of Consistency as a Cause of Information Distortion
Veröffentlicht in Journal of experimental psychology. General
VolltextArtikel -
7
Biased Predecisional Processing of Leading and Nonleading Alternatives
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
The Last Name Effect: How Last Name Influences Acquisition Timing
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
12
Biased Interpretation of Evidence by Mock Jurors
Veröffentlicht in Journal of experimental psychology. Applied
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
A theoretical framework for goal-based choice and for prescriptive analysis
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20