-
1
-
2
Understanding the behaviour of newly qualified doctors in acute care contexts
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
3
Are medical graduates ready to face the challenges of Foundation training?
Veröffentlicht in Postgraduate medical journal
VolltextArtikel -
4
Peer assisted learning: a planning and implementation framework: AMEE Guide no. 30
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
5
-
6
The effects of contributing to patient care on medical students' workplace learning
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
7
Exploring patterns of error in acute care using framework analysis
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
8
-
9
Leniency and halo effects in marking undergraduate short research projects
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
10
Designing a purposeful student assistantship
Veröffentlicht in The clinical teacher
VolltextArtikel -
11
Pre-prescribing: a safe way to learn at work?
Veröffentlicht in The clinical teacher
VolltextArtikel -
12
-
13
Randomized Trial of Labor Induction in Women 35 Years of Age or Older
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Multi-omic machine learning predictor of breast cancer therapy response
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
19
Blind spots in global soil biodiversity and ecosystem function research
Veröffentlicht in Nature communications
VolltextArtikel -
20