-
1
Directive teaching in the community of moral inquiry
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
2
Philosophy for Children, Values Education and the Inquiring Society
Veröffentlicht in Educational philosophy and theory
VolltextArtikel -
3
The cooperative principle and collaborative inquiry
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
4
Editorial and tribute to Janette Poulton
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
5
The Generic Argument for teaching philosophy
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
6
Basic operations in reasoning and conceptual exploration
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
7
A philosophical approach to moral education
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
8
Fact, Value and Philosophy Education
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
9
-
10
On the Philosophical Narrative for Children
Veröffentlicht in Childhood & Philosophy (Rio de Janeiro. Online)
VolltextArtikel -
11
Commentary on 'Fact, value and philosophy education'
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextArtikel -
12
-
13
Pragmatism and the community of inquiry
Veröffentlicht in Childhood & Philosophy (Rio de Janeiro. Online)
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Book Review: A Theory of Moral Education
Veröffentlicht in JOURNAL OF PHILOSOPHY IN SCHOOLS
VolltextReview -
20